
BoSpanien tilfredshedsgaranti
Hos BoSpanien ønsker vi kun at have tilfredse kunder, og vi tilbyder derfor 100 % tilfredshedsgaranti. Dette betyder helt konkret, at hvis du ikke er tilfreds med vores service, så tilbagebetaler vi det fulde beløb. Det er din garanti for, at vi yder vores bedste. Der kan dog være udgifter forbundet med offentlige instanser, som vi ikke er herre over, og som vi derfor ikke kan tilbagebetale.
Generelt er jeg selv, og vores team meget pligtopfyldende, så vi går ikke hjem, før alle opgaver er løst, så vores kunder kan føle sig trygge. Vi mener det sådan man bygger en sund og bæredygtig forretning.
Ikke refunderebare udgifter
Ved flere ydelser, som omregistrering af bil, oprettelse af NIE-nummer med flere, er der udgifter direkte til den spanske stat, som skal betales ved ydelsens oprettelse. Ligeledes er der udgifter forbundet med flytning såsom brændstof, vejafgifter, overnatning for chauffør med mere. Disse udgifter kan vi desværre ikke tilbagebetale.
Har du nogle spørgsmål eller andet, er du meget velkommen til at kontakt os eller booke en gratis samtale.
Med venlig hilsen
CEO – Henrik Jacobsen
Ventetider i Spanien
At arbejde med de spanske myndigheder kan kræve lidt tålmodighed især på de tidspunkter af året, hvor mange udlændinge kommer til landet (særligt i januar og i september efter sommerferien) og omkring ferier som påskeferien og den spanske sommerferie i august. Det gør, at man til tider skal vente lidt længere på at få behandlet sine papirer, end vi måske synes er rimeligt.
Vi kan derfor desværre ikke give nogen garanti for, hvor lang tid en given processen tager, men vi gør naturligvis vores bedste for, at tiden bliver så kort som mulig. Vi holder dig løbende opdateret, så du hele tiden ved, hvor i processen vi er!
Læs mere om at bo i Spanien på Udenrigsministeriets hjemmeside.
